3 Ağustos 2010 Salı

Yeniden :D

Mutlu olmayı deniyorum olmuyor.Sbs puanım ve Ipod'umdan silinen tüm müzik film'den sonra intar edesim geliyor.Hakikaten çıldırdım.Ne okul açılsın nede arkadaşım olsun.Artık hayattan sıkıldım.1 haftadır uyumadım.Gözlerimin kapandıgını bile hissetmedim.Babamla biryere kadar yaşıyorum.Annemin işyerinden yazıyorum.Onun çok işi oldugundan blog açıp vakit geçirmek istedim.Asıl bomba olay babamın günlüğümü okumasıydı.Bu bana çok koydu ama beklenirdi.Şimdi ne face'm var nede iletişim kurabileceğim başka yerler.Formspring'ede kızardı kesin.Günlüklerim için kasa aldırttım.Hadi gizli gizli yapsa anlarımda resmen günlük yer değiştiriyor.Tatil boyunca evde oturup Mtv Nr1 Dream Nickelodeon(Sponge bob bi yaşam tarzıdır.) o kanallarda dönüp dolaşıyorum.Bazen kardeşim olsaydı diye düşünüyorum ama yinede olmasa daha iyi sanırım.Konudan konuya nasıl atlamışım öyle o.O

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder