19 Ağustos 2010 Perşembe

Nası ya!

Ya bu Utku nasıl bi insan anlayabilmiş değilim.Detaylara girmeden kapatıyorum meseleyi.3 gündür uyumuyorum asdfg hayatım falan berbat ama laptop'um saolsun biraz vakit geçirmeme yarıyor.Artık hiç renkli giymiyorum.Akmış rimel çıkmış oje.Hepsi SİYAH.Daha demin Slipknot belsegesini bitirdim.Hep beraber kusuyoruz.İçimde Corey Taylor'a karşı bir aşk doğduuu!.Adamlar metale başlama nedenim.Bide Daron Malakian var ona girmiyorum bile.Geçen gün Manisa'da giydiğim kıyafetimi buldum içim acıdı.Babam whats up meen falan diye dalga geçiyo benimle.Ben ağlıyorum oysa.Ama şimdi o gerzek umrumda bile değil.Forumlarım Popmundo Blogum ve Blue Jean çok yaşa!Müzik herşeyi unutturuyor tecrübe konuşuyo yaşadığım sıkıntıları birkaç şarkıyla unutuyorum.Ama bunlar salya sümük ağlancak keman sololu falan şeyler değil.En sertinden metal.Ruhumun derinlerindeki şeytan uyanıyor.Bu arada elektro'm IBANEZ olcakmış.Sırf inadına Utku'nun aynısını alıcam o gitsin İzmir'de Sera'sıyla gezsin.Aslında o kıza bi laf atcaktım ama boşverdim.Son mesajından sonra ona sadece şunları söylüyorum 'Buraya kadarmış buuu aşk iştee geldi sonuuu iki ucu b*klu deynek desen bitmez bu konu' vee 'Koymaz bana senin aşkın koymaz bitsede gitsede' veee 'Allah belanı versin' falan asdfghj yok ya son sözüm 'Bu dünyada senin gibiler bize düşman değil antremandır' heyooo Kaçak çok yaşa!Bu arada Galatasaray'ım 2-2 berabere kaldı ezikpublic yenildi.Oooh canıma deysin.Holiganlık çok yaşa.Vallahi Galatasaray pis moral oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder