3 Ağustos 2010 Salı

Been

1 Ekim ..' yılında dogan ve anne karnındayken bile müzik dinleyen (ki bu Şebnem Ferah annemden kaynaklı) bu yüzden müziksiz yaşayamayan biriyim.Metal dinliyorum Rammstein Korn Slipknot Nighwish H.I.M. RobZombie The Cranberries Slash falan.Şuanda isteksizce oluşmuş bir vaka mor ojeli tırnaklarıma bakmaktayım.Annemin ofisinde mesaisi bitmiş birinin koltugunda oturuyorum nihahaha çalışıyoruz abi meselagn.Daha demin DJ'in yanında takıldım vuhhuu.3 saat önce SAŞİ yememden dolayı ve 4 bardak kola içmemden dolayı kusasım var.Herkes sbs'den 400+ almış ölmeleri dileğiyle.Kaykay yapıyorum kısmetse elektro gitar ve keman çalıyorum.Alexhander Rybak hastasıda değilim.Avril ve th'den nefret ediyorum (Erdem Tatar Forevır bkz. Blue Jean nisan 2010) Ve CASTİN BİBER.aman tanrım sesi benden ince.Yumurta gibi oğlan vallahi yumuşak :D.Halloween serisi hastasıyım bu yüzden sınırlı internete rağmen seriyi indiriyorum.Michael Myers benim idolüm.Maske falan yapıyorum kendime.Ablam yokki öldüreyim.Bu arada yemek yemiyorum uyumuyorum Zombie hayatı yaşayan ölü gibiyim çürüyeceğim.Yaa Ville Valo için hayatımı veririm :D.Çok taş vallahi.Ailecek tapıyoruz.Bu arada 2 tane manyak kedim var.Birisi Muffin azgın karı kısırlaştırılması lazım.Ona yeşil gözlü şeytan diyin.Diğeri dövülmekten kurtulan ÇİNGENE.ismi Mocha.Hatta karamelli Mocha.Kimliğinde Mix Tekir yazıyo bu ne biçim bi söz lan :D.Şopar ve bastıbacak :D.Bu arada alakası yok ama PARA benim hayatım.Kaylayda hayatım.Yaşıtlarımla geçinemiyorum sınır 16 :s.Çünkü hepsi HEPSİ dinliyor.Yazmaya devam edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder