27 Ağustos 2010 Cuma

Off

Aşık oldum lan.Utku'ya değil ha Corey'e.Ver bi milyon (Utku'nun salak şakaları).Of gecenin hatta birazdan sabahın bi vakti Utku lafından sonra delleniyo insan.Abi blogum onun üstüne kurulu sanki.Gitsin Sera'yla dolaşsın ela gözlü hatunuylan.Onuda elde edemesin inşallah.Pislik.Dogum günümün gelmesini bekliyorum çünkü taaa elektro o zaman gelcekmiş.Paul'un mezarteşına baktım korktum falan.İçeri kelebek girdi daha demin alakaya gel Butterfly Effect falan.Tuçe'yi ve Yiğit'i fazlasıyla özledim.Hatta Ege'yi bile özledim o derece.Ipod'un kaç saatte şarj olduğunu bileniniz var mı?Kaykayımıda aldım sonunda yaşasın.Hayallerimdeki System tişörtüde bende artık.Forumda Silipnatçı kız buldum ha.Özel hayat gibi olmasında biri bana yauşuklu çocuk ayarlasın yoksa Corey'e sarıcam.Haha bi ara hatırlıyorum 4. sınıfta TH dinliyodum aman tanrım!Onun yaptıgı müzik ise bende hayvanım.Zeynep'li günler vay anasını.Hacı okuyorsan SELAM gecen gün eski resimlerimizi buldum.Neyse foruma takılıcam çünkü parmaklarım ağrıdı birazdan güneş açıcak başka hayatlarda görüşürüz.! (Utku'nun gözlerini oymak için bana katılın.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder