4 Ağustos 2010 Çarşamba

İmkanlar

Neden hiç arkadaşım yok?Hadi var diyelim niye dışarı çıkamıyorum?Niye sürekli ailemle kavgalıyım?Niye elalemin Norveçlisini ya da İzmirlisini seviyorum?Niye televizyon açık olmazsa sıkılıyorum?Niye ışıksız uyuyamıyorum(aslında bunu Marilyn Manson'a borçluyum)Utku'yla mesajlaşıyorum Ozzy Osbourne indiriyorum ve Avrupa Yakası başlıyor.Çok fantastik değil mi?Ayrıca yastayım uzun zamandır (Paul Graaaay :( ).Saat 5 olacak ama ben hala uyku sersemiyim.Dün nedense hiç uyku tutmadı.Film indirmeyi düşünüyorum ama babam saolsun internetimiz SINIRLI.Halloween serisini istiyoruuuuuuuuuum ! Michael Myers foreveeer ! Ayşenur'dan mesaj geldi ama artık onlarla konuşmamaya karar vermedim.Kolpa üstüne kolpa ya.Arkamdan iş çeviren iş çevirene.Dün Utku defterini okuyodum Emirgan çık aradan :D.Deftere verdiğim isme bak kime vaad ettiğime bak.Zeynep boran geldi kış geldi ayrıcana :D.DC kıyafet hatta olsaydı ayakkabı istiyorum.Allah'ın Norveç'inde var Türkiye'de yok.Lanet ola böyle hayata.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder