3 Ağustos 2010 Salı

Çıldırdık

Ben hayaımda hiç mutlulugu tatmadım.Hep platonik takıldım.Annem babam ayrıldı.Babam beni çok sık takip ediyor.Annemim çok işi oldugundan benimle ilgilenemiyor.Küçükken bakıcıyla büyüdüm bu yüzden aile şevkati sevgisi diye birşey bilmiyorum.Aşkın ne demek oldugunu arkadaşlıgın ne anlama geldiğini bilmiyorum.Utku'yu çok seviyorum bu şarkı ona gelsin ayrıcana.Herkes bana bönbön bakıyor hiç gülmediğimden ve metal dinlediğimden.Gerçekten okulda sahte gülücükler atıyorum yada hiç gülmüyorum.Kimsenin yaşamadıgı şeyleri yaşadım.Duygusal ergen kaç hadi benden yo yo repçi olcam ben.Herkes mutlu mesut geçinirken bana bakıyolar acınası halde oldugumu ve acıyla beslendiğimi söylüyor.Oysa alakasız hiçte acınıcak durumda değilim.Yaşam tarzım böyle kime ne??Pskologa gittiğimde bana senin cevapların çok olgun hukukçu olabilirsin demişti doktor.Bazılarıda yaşıma göre çokçok olgun oldugumu söylüyor.Ailemde yaşadıklarıma karşı hayatımdan dolayı bunu onaylıyor.Bu yüzden yaşıtlarımla anlaşamıyorum.Dediğim gibi sınır 16.Dersler konusunda zaten hayattan bıktıran en önemli unsur.Hiçbir zaman hırs yapmadım ve matematiği sevmedim.Bizim sınıfta bi kız hem kaşarlık yapıyo hemde her notu 100 bu nası bi olay yaaa!Bu arada Norm-İçinde patlar dinleyin.İşte bu ortam sizi beşe katlar.Okuyun yazılarımı efkarlanın ne diyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder