3 Ağustos 2010 Salı

İstek .f

YiğitAkyürek isyanım sanaa = Anadolu'ya akman gerek.







Babam günlüğümü okumasın.Ki o okumaya devam edicek






Yeni bi telefon istiyorum ZzZz.






Okul açılmasın.Ki bu imkansız






Arkadaş istiyorum.Yoksa kedilerle kanka olacağım






Ramo konserine gitmek istiyorum.Ki Sonisphere daha olmaz






Ozzy'yede gitmek istiyorum






Param olsun zengin olayım






Okuldaki k*şarları öldürmek istiyorum






Yaşıtlarımdaki tüm sevgililere işkence etmek istiyorum






Michael Myers kız versyon olmak istiyorum ki o slasher'lığa 7 yaşında başladı.






Avni Akyolu kazanmak istiyorum






Mametamtiği sevmek istiyorum






Okulumuz yansın (Bestami ve pislik hocalarla beraber)






Uzbay'dan mesaj bekliyorum






Avrupa Yakası tekrar başlasın istiyorum.O bi fenomen






Şebnem Ferahla düet istiyorum OHAAA






Hande benide Follow etsin (Tuçe'ye gitsin buuu!)






en HASI














CİNAYET İŞLEMEK İSTİYORUM (Halloween'i izledikten sonra ruh sağlığım kaydı.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder