3 Ağustos 2010 Salı

Hayatım

Şunu bilin ki mutlu değilim.Çabalıyorum ama elde edemedim.Tatil boyunca evde oturup televizyon izliyorum.Artık Wii bile oynayacak neşem kalmadı.Bazen Mocha yanıma geliyor onunla oynuyorum bazende Muffin geow'ladıgından çivi falan atıyorum üstüne.Efsane olan koltuktan kalkmıyorum bile.Ara sıra babam arıyor napıyosun falan diye bende caddeye akıyorum diyorum o.O.Babam artık gelmişimi geçmişimi bildiğinden ondan nefret etmeye başladım.Bostancı'dan dolmuşa binip annemin restorantına gidiyorum bazen.Çalışmak istedim ama nede olsa akşamları bar oluyor.Bu arada SEBESE puanım o kadar kötü ki o kadar kötü.Öğrenmesenizde olur.Zaten okuldan nefret ediyorum.Matematiğe ninni gibi sesi olan bi teyze giriyo tabii mööler haric hepsi uyuyo.Bide fen'e müdür giriyo sormayın.Herif her derse arkadaşlarla bara gidiyoduk bigün diye başlıyo.Adam evliyim falan diyo yüzük yok.Böylelerine hepimiz aynı şeyi söyleriz.Öhöm şimdilik bu kadaaar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder