14 Ağustos 2010 Cumartesi

Uzuuuun Zamadır

Uzun zamandır girmiyorum yazı yazmayı özledim ya :) Annemin restorantıdayım siyahlar içinde vuhuuu.System of a Down indiricem şimdi canım acıyo ya Utku'yu unutmak gerek.Ya arabamızın plakası ne olcak acaba UE olursa kıyameti koparırım.İznik çoook güzeldi ama özkan yoktu aman umrumda değil özök.Alihan Melisa Başak ben şişe çevirmece oynadık.Utku yüzünden ağladım ama Alihanlar onu sevdiğime inanmadılar.Çok güzel bi gündü tekrar o günü yaşamak isterim.Utku mesaj atıyo şimdi dün hiç uyumadım.Ağladım ağladım ağladım.Ama nereye kadar?Sırf o Piskosociyıl için değer mi?Müzik zevklerimiz aynı , elektro gitar hastasıyız ve iyi anlaşıyoruz.Eee beni ona bağlayan şeyler bunlar.Üstelik MAVİ gözlüüü!Ama sevgilisi varmış.Umudumu yitirmem ama ağlamamaya söz verdim kendime.Bunu okuyorsundur inşallah UTKU.Sevgilinin peşinden git.Son kez Prison Song dinliyorum çünkü o benim için lanetli bi şarkı :D.Unuturum belki seni :P Gözlerine iyi bak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder