5 Kasım 2010 Cuma

Yıl Olmuş

Uzun zamandır yazmıyorum ki ben.Okuyom çünkü ben.Sınavlar ödevler derken internete girme zamanımız var sanki.Matematiği bulan cehennemlerde sürünsün.Beddua'sı çok olsun inşallah.Kemikleri sızlasın.Ya ben Paul Gray'a aşık oldum olooooom ne diyosun.Adam 25 gösteriyo ama :D.Ofsıkıldım.Forumdada pek birşey yok hani tavsiye felan.(seslenmece).Geçen haftaalarda Banu ilen buluştuk görüştük falan.Sonra çok pis küstük ama tabi bizim en büyük kavgamız en fazla 1 gün sürdüü için.Seviyom ben ya.Bu arada Paul Gray'ın Vans'larından aldım hobareys.Babamda birazdan gelcek.Ohoo daha kitap yazıcam(sanki ödev ha:D)Geçen kuzenimde ergen dergileri falan okudum kaaarşim arkadaşım sevgilim yokki test çöziyim.Modaya uymak istiyorum ben.Siyahlar içinden çıkıp kız gibi olmak istiyorum ben.Tiki olmak istiyorum been falan.Neyse artık öyle uzuuuuuuun uzuuuuuuuuun yazasım yok.Utku mutku yalan hepimiz bigün ölücez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder