2 Ekim 2010 Cumartesi

Günün Anlam ve Önemi

Bugün aceleyle Yeşil'e gittik.2 dakika sonra bi baktım ki Dr. Martens almışız.Sonra Levon'da tramisü yedik.Kesmedi bide üstüne döner kendimi hayvan gibi hissediyorum.Dün doğum günümdü.Kozzy'e falan gittik.Hediye alan olmamıştı tabisi :D.Forumda bayaa popi(!)ymişim herkes kutladı doğum günümü.Bugün ise sağ tarafı uyuşmuş olan Dr Martens'larımla takılıyorum.Düşünüyorumda acaba Stone Sour mu dinlesem?not=Mika ile aynı gün doğmuşum :D.Bugün ise annemin döğum günü.Jim'inde öyle.Bu arada Paul için yapılan basın toplantısı çok saçma.Resmen paul öldü beyler hadi dağılın.Craig falan yok birkeren.Brenda'ya uyuz oldum bu arada.Şuanda kuzenim olucak Ege Scorpions konserine gidiyordur.Of 2012'ye kadar slipknot ara vermiş bolca saydırdım onlara.Okul desen berbat zaten.Acaba Dr Martens yorumları ne olucak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder